bb

在床上,剛睡醒,在賴床。
他也醒了,還摟著我。

「baby 早晨。」他還瞇著眼。
「早啊!」我仰頭吻了他一下。
「我剛剛發夢了!你知道我夢見甚麼嗎?」他問

對,有時候我們睡醒了會分享一下睡過了的夢
是我最享受也最有興趣的 topic

「我夢見我番到屋企,一開門,然後見到個 bb。
然後我係度喊,跟住就喊醒左了。」

「邊個個 bb 黎架?我抱住架?」我好心急問抱住 bb 的女人是咪我🙈

「係呀你架。」他差點反白眼,仲使問咁。
咁又係,如果那個女人不是我,斷估你都唔敢同我講

「咁個 bb 係咪你架?做咩生左你都唔知咁嘅?」我還擊取笑他。

「係呀,我架。」他沒好氣的答我。

「咁你仲咩喊?感動個隻喊定大獲個隻喊?」試探 mode 開動。

「梗係感動啦,傻豬!」他再吻我額頭一下。

「仔定女來架?」「仔。」我繼續追問。
「眼大定眼細?」「大眼。」
「雙眼皮定單眼皮架?」「雙眼皮。」

「咁靚仔?」我雙眼發光😍
「他應該一出世個頭就 gel 到好似你個頭咁高!」
我指著他個「花輪同學頭」大笑著。

這個 topic 再講下去應該沒完沒了,
他一口吻住我好讓我停止發問。

*****

這個情境還真挺感動的
他夢想裡是我們的家,有我,有我們的小孩
好溫馨

謝謝你,讓我知道你的未來裡有我
同有一個好靚仔、大眼睛、雙眼皮的 bb 👶🏻

Leave a Reply

