優不優

剛剛因為某些申請,我把我所有學歷、証書呈了上去
主任過目後聯絡我,想我補交大學成績表
我心諗,咩申請咁嚴格
「我大學 transcript 只有一張啊,我剛才已交了啊!」

「噢個張,因為我見成績普通,所以抽起左。」

成績普通。抽起左。

咩事?我成績普通?!
我份畢業論文一級過關架喎
仲有好幾科都幾高分架喎
依家係咪歧視我 A 唔哂咁多科先?!
😩😩😩😩😩😩😩😩

我好 hurt 咁再望下自己張 transcript
突然明白發生咩事

Well 係有好多個 M 同 P
Which M 等於 merit,P 等於 pass
只不過,呢兩個 grade 已經是呢間大學的最高兩級
If you expect there is a “distinction” on top of “merit”,
ya my result was just fair

明哂。咁交個計分表過你睇。
你等等你等等你等等!!


我隨即補上英國大學的計分表,水蛇春咁長
知道我 in their standard 其實是拿了 distinction
對方欣然接受

呢個故事教訓我們,揀學校之前,要揀埋佢成績單個grade

完。

***

Nah. 其實我是想帶出,結果是在乎你用邊把尺來量度
每個人,每個制度,把尺都不同
我自求我道

所以我以後 set 課程,就會 set 成咁:
Very outstanding >
Outstanding >
Very excellent >
Excellent >
Distinction >
Merit >
Pass >
Fair Pass >
Fail >
Qualified Fail

😒

Leave a Reply

