I am going anyway!!!

I am going anyway!!!

上星期才說完好喜歡現在的工作
依家唔係唔中意
但每次每次去到這些狀況,我都好憎我份工好憎自己好憎你!!

我話過,以後無論點,
只要不是紅事白事,我都不會改我的旅行的
又係咁
三年前係咁兩年前係咁依家又黎一次!!
你話,我一年有幾多個星期六日可以走開!!
依家完班,我放監喇,你又黎搶我星期六日

而當全部野都係落係我一個度
我係連 teammate 都無,無人可以幫我頂
我就真係俾你吹到啤一聲

仲要韓國依家 SARS!!
都唔知會點!全部都希望我去唔成
你就想!我去硬!
我最多改機票、改日子、改地點!我去硬丫!

我又要 break 自己的 promise 了
我又做不到我承諾過的
仲要係對我最親的女朋友咁樣
我真係好差呀!!arghhhhhhhhhhhh

真係咩心機都無哂
聽日個試都無心機溫
咩都唔想做等我自己頹廢下

打白話文先夠我發洩 sor

Leave a Reply

