唉好久沒打字
因為最近太忙,, 先是要籌備 full concert,, 接著直落 CityU 城宴表演
最近兩星期都是上班練歌上班練歌
回到家都累的沒心情打字..

26/10
Viva full concert!!
終於又有得玩 full concert 了!!
今次本小姐很落力賣票啦~ 因為都有好聽的歌
Solo 云云其實沒啥特別 (um.. 又是一首男人 range 的歌.. 算了吧..)
“when you wish” 真的花了很多時間練
“情熱大陸” 亦實在太精彩!! 只聽這首歌已經值回票價!! >v<
Mark 的 “every breathe you take” 亦超級好聽!本小姐在 concert 過後一直在狂煲狂煲!!
又是一首音樂輕快但歌詞很慘的歌!! 大愛!!!!!

35 張票,, 只有一位放我飛機
是本世紀以來最多人捧場的一次!!
真是衷心感激來看我表演的家人朋友!!

爸爸的朋友 Tsang 
八點幾放工飛來的律仔 
放飛機的 Brian so…..
Amy 等一班學生

CS 姊妹們:: Cindy mag Sman kayu 表妹 Cindy哥哥!! 
八點放工飛車來捧我場!! 超感動!!
隆重鳴謝 Cindy 哥哥擔任柴可夫^^

Bps sisters::
Tina Tina’s bf Sally Melaine sandy Amy!!
真的要拍照為証!! Thanks for coming ah sisters!! 要再約 gathering ah >v<

感動系列之 “一個人都黎睇我”::
My dearest 女朋友 Elaine!! Love you forever and ever ❤
Ah Ting 🙂
Gordon 😛
Jayson (你出 standby me 好好好好笑!記住看回錄影 :pp)

仲有兩件黎左唔搵我影相、仲呃左我四日話無黎!!
Jacky victor . /.”
Thanks for coming mates 🙂

當然少不了家人的支持!!
永恆來看我的你們 😛
今次還有凱納的爸媽!! Thanks for coming ah ^^

完滿的 full concert. Yeah ^^

Leave a Reply

