終於交了這一年的三份論文.. 真是覺得有點唏噓..
這一個月多多少少都嘔了成萬字..
而且要找好多資料..
如果三個 topic 都是我不喜歡的公司.. 我一定好無心機做
[[遵理當然不是我喜歡的公司,, 但它是本小姐本行嘛~]]

雖然今日火炭 > 太子>火炭 > 太子飛來飛去
仍有昨晚和今晚在家 hea.. 真是好幸福..

但是想起還有一張 poster 兩本 special course notes 兩本 regular notes 同一本要出版的書…………..@@
唉..

 

想! 我都好想好似中左頭獎!
有野唔哂做,, 老細又吹我唔脹
日日等出糧,, 無乜野需要緊張
就係咁既樣乜都唔使撈就至理想.. @@

Leave a Reply

