今日係班房睇升旗,, 又唔哂落 hall 睇頒獎,,


真係有史以來最正 ge Day 1 牙!!!!!!


不過聽 vivi 講上台個陣嗌左 2 次 “陳可然” lor….


 


點解我唔知自己 lor 獎 ge….???  =.=”’


 


上堂同 charming 好努力咁做尋日同今日個份 sudoku~


waaaaa!!! 一份難度 3,, 一份難度 4,,


我地居然做到 lor!!!!!!


勁叻牙!!!!!!!!!!!!!!!!   [雖然用左好多時間..XPPP]


好滿足牙^^


 


之後番 chamber,, 今日勁少人,, 我地好危險…………..><“”


同樣唱番個幾隻歌,, 就黎唱 “mass of the children” 唱到死 la…


“幾時背到牙??”


“mass of the children??? 份譜成 59 頁 ga wor!!!!!!!”


“你地唔係以為上台可以拎譜唱歌下話????”


 


haha 我咩都唔知架……………………………………….XPP


 


今日 109 ge 巴士局得番我一個………=.=”””


所以就同 lydia n alice 搭 8 號番屋企


極速~~

今日係便服日 !!!


ms siu 仲要無番 tim~~ 


平白多左 2 堂溫 chem~ [化kakaka]


 


3:33pm – 4:03pm chem test


無人做得哂,, 我都唔例外………XPPP


完左之後仆去 KC,, 好悲慘咁由 4:30pm 做數做到 7:30pm…..


所有野連埋一齊,, 抖氣都抖唔切


 


damn bo for………………><“”””

今日 ms siu 無番學牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


成班 5A 狂歡呼 + 拍手,, 嚇到監堂 ge 文書姐姐勁不知所措… XDD


除左有 3 堂空左之外,, 最開心 ge 係開學以黎第一日全日唔使見佢!!!!


嘩…..好感動……TnT


 


自修 2 堂之後 P.E,, 同小臻打羽毛打到身水身汗


仲有 d 手震….搞到英文堂做 past paper 勁唔知點咁….XPPP


不過跟住堂 self-study 就唔多愉快 la….><“””


 


 


P.S. 我又多本書用普通話睇 laaa!!!!   “綁架愛情”~

美心生日快樂!!!!!!!!!!!!!!


你有得捐血 laaaa~~ XDD


 


今日係我開學以來書包最重 ge 一日~


個個都掛住趕功課,, 無人理 econ test!!! XDD


不過全部問題都係 fill in the blanks,, 我呢 d 諗住計數唔睇書 ge 即刻死哂..=.=””


CE 都唔會咁考….whatever~


 


lunch @ ironwood wif amy,, charming,, rachel,, audrey n 小臻慶祝美心生日~


我第一次去 za!!!! 都幾 ok 牙~


係財赤期間食左餐咁貴 ge lunch…. 我真係唔理後果 lu…XPPP


之後我地飛的番學校,, 入到 carpark 條走廊唔夠兩步即刻落雨!!!!


真係好好彩~  =]]


 


amaths 蕭月明又見到我同 carol 佢地討論梗條數,,


以為我傾偈,, 即刻走過黎睇我…. 見到我做哂 d 數又鬧唔到我面黑….


求其問我點解唔用簿做數就行開左 la


er….我應該心涼好,, 定心寒好呢…………..???


 


之後 chin 派番 test paper… 我都 ok 高分下咁 wor~ =]]


但係我好似測驗個日朝早先至問 charming test 邊課 lor………LOL


 


aiya… d tests ho hea… better dik hei sum gone wun ha she!!!!!

yip’s winner’s concert


總算捧左隻盃番來 la~~


不過我地仲未衰到同 mr. yip 握手 ge 時候同佢講 “多謝香兒~”


 


終於告一段落 lu!!!


快 d 分獎金!!!! XDDDD

LOL 勁….今日連住俾 2 個 miss 鬧我….><“”””


而我係乜都無做過 ge……..


成班 5A 都遭殃…….


 


lunch wif sally,, tina,, jojo,, charming,, rachel 食麥當當….


大家都好激動….我仲 男女男 到係咁係天后廟道大跳!!!!!!!!!


真係好激氣牙…………..><“””


點解我地會咁慘架………………?????


 


***


argh!!!!!!!!!!!!!!


我唔做 QEF la!!!!!!!!!!!!!!!!!


係咁叫我 retry,, retry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


入唔到 ge!!!! 你要鬧就關 laaaaa!!!!!


 


**再 edit….


charming 話佢成功入到 QEF 仲話幫我做 tim 牙!!!!!!!!!!


愛死你 la!!!!! >3<


btw,, arm arm 又發現一個新傷口係右手手背….


又係唔知幾時整 ge…….我真係救命牙………..><“””

我尋日好乖咁做哂 ge 功課,, 今日竟然一樣都無帶……………=.=”


不過我夠清白,, 仲有 quota 欠交~ XPPPP


 


chem 堂做 expt,,


ivy 好搞笑,, 倒瀉左半枝 universal solution!!!!!!!


用紙巾抹左之後我地係張紙巾度畫畫~~ XPPP 


我就玩 chemicals 搞到滴左滴 chlorine 落左手,,


沖水沖左成分鐘……….


 


下次我會乖 d 選擇旁觀 ga la…………..><“””


 


仲有!!!!!!!!!!!!!!!


各位 5A 同學注意!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


明天 ge 中文 test 唔係 open book ga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


大家努力 la 下….